31 maj 2012

Summer Fling & Space Queen

Kicks rosa Summer Fling är ett somrigt, kallt gammelrosa lack. Det är dock ganska skirt och två tunna och ett flödigare lager täcker inte helt. Det var helt okej att lacka med, men det var någonting galet med penseln, den var lite snedskuren. Ovanpå Summer Fling har jag två lager (tre på ringfingret) med Ginas multikromt gnistrande Space Queen. I vissa ljus är det dock helt platt och intetsägande, lite sockrigt, men helt plötsligt sprakar det till och vips så kommer regnbågens alla färger fram. Jag tappade nästan andan i morse när jag cyklade till jobbet, det glimmade och glittrade helt otroligt. Alla dessa lager lackade jag på knappt 40 minuter med ett lager Seche Vite på. Nu börjar manikyren kännas lite ojämn, så jag kommer nog lägga på ett till lager överlack.

Jag kan tyvärr inte bjuda på några foton i solsken, men på det ofokuserade inomhusfotot kan man få en aning om hur mycket det glittrar. 

Edit: Jag har lagt in ett litet filmklipp.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar