22 november 2012

Nytt i sminklådan

Jag har länge tänkt att uppdatera min sminkkollektion, men jag har inte varit sugen på någon ny ögonskugga eller någonting alls. Häromdagen kom jag hem med lite bassaker som BBcream, mascara och concealer från Maybelline.

Efter idogt surfande efter något trevligt kit med ögonskuggor hittade jag något som jag tror passa mig perfekt, nämligen Too Faced Sweet Indulgences, som nu är beställt via lokala Kicksbutiken. Priset skilde sig inte nämnvärt från nätbutiker i Sverige eller utomlands. Vad jag såg i alla fall.

Kittet beskrivs som en riktig konfekt i denna kollektionen som är designad med de mest exklusiva måste-ha-produkter i ett vackert, rosa och guldigt skrin som tar dig från dagtid till date-tid på ett par minuter. Njutning och lyx har aldrig varit så sött!

Sweet Indulgences innehåller:
Too Faced Anti Crease Eye Shadow Primer, 11 g
Too Faced Exklusiv dubbeländad borste.
16 x 1.6 g ögonskuggor.
2 x 4 g rouge.
2 x 4 g bronzers.
1 x 4 g highlighter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar