18 juni 2013

Essie Where´s My Chauffeur?

Det här lacket är ganska likt Color Clubs Age of Aquarius. Where´s my Chauffeur? är också ett turkost cremelack, men med en gnutta mindre grönt i sig. Det här lacket har dock otroligt bra egenskaper, det uppförde sig exemplariskt när jag lackade. Två normala lager var lagom för mina korta naglar. Jag penslade även på ett lager av China Glazes Make a Spectacle, ett genomskinligt lack större och mindre opalescenta glitter. Här har jag det över China Glazes Immortal, och där glittren syns mycket bättre. Manikyren avslutades med Seche Vite, från en ny flaska, och oj så mycket bättre det gick.

Resultatet blev verkligen jag!

Utomhus i sol:



Utomhus i skugga:

Inomhus i sämre ljus, taget med mobilen, och här syns glittret bättre:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar