28 juni 2013

GlossyBox - juni

Don't let anyone ever dull your sparkle är temat och boxen är designad av Therese Sennerholt. Boxen är snygg, men inget som jag kommer ha som tavla här hemma.

Innehållet i lådan var jag återigen nöjd med. Volymspray från Sebastian, Mocha Orange läppbalsam från Figs & Rouge, Full Spectrum från China Glaze, rengöringsolja från L'Oréal och ögonfransböjare.

Jag ser fram emot att testa allting. Just nu har jag inget bra läppbalsam, så jag hoppas att denna passar mig och mina oftast torra läppar. Rengöringsoljan tror jag nog att jag sparar framåt hösten och vintern då min hud är riktigt torr. Då GlossyBox släppte att det skulle följa med ett verktyg hoppades jag på en pensel, men, visst, nog kan jag prova en ögonfransböjare. Behöver ajg säga att favoriten i boxen var nagellacket? Inte? Det kommer snart!

Om man, utifrån denna, beräknar det sammanlagda värdet på boxen så landar det på nästan 600 kronor. 

China Glaze, Full Spectrum

GlossyBox är en omtalad prenumeration där du får hem en lyxig box med fem skönhetsprodukter varje månad. Den låter dig testa nya produkter och nya varumärken och förhoppningsvis hitta nya favoritprodukter! Boxen kostar 139 kronor per månad och har ingen bindningstid. Beställ din box här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar