6 september 2013

IsaDora Chameleon Crush

Jag tror att mitt ICA var nog så snabba med att plocka fram IsaDoras nya Sugar Crushlack. Jag fastnade för Chameleon Crush #114, Emerald Crush #112 och Wine Crush #108 men det blev Chameleon som fick följa med mig hem.

Det är ett duokromt strukturlack i en blålila med skiftningar i grönguld som syns mycket tydligt i flaskan och i svagt kvällsljus. Färgen tilltalar mig verkligen och jag är så nöjd med mitt val och jag tror nog att Emerald Crush blir nästa lack att följa med mig hem. Jag lackade två lager, varav det första mycket tunt, och det var så snällt, så snällt. Jag upplevde dock att torktiden var något längre än mina Orly Pixel trots optimala förhållanden.

Utomhus.


Utomhus i sol.

Inomhus i elektriskt ljus och dagsljus.



Chameleon Crush

Wine Crush

Emerald Crush

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar