21 maj 2013

GlossyBox - Morsdagsboxen

Idag kom min morsdagsbox från GlossyBox.

Färgen på Lip Glosset från Bellápierre, Clementine Citrus, var precis vad jag ville ha inför sommaren. Crème Blushen från Becca i färgen Hyacinth likaså, något som passar mig bra till sommaren. Ögonskuggan från MeMeMe var en fin, lätt guldig skimmerskugga i färgen Frosted. Här hade jag hellre fått en turkos eller grön, men jag tror att jag kommer få användning för den.

Soljus. Från vänster: Hyacinth, Clementine Citrus, Frosted.

Inomhus i dagsljus.

Och produktkortet.

Jag ser fram emot att testa Recovery Balm från Monu och även Macadamia Natural Oil.

Det enda MEN:et jag har, är att det totala värdet utlovades till över 1000 kr och det hölls inte, då Macadamia Natural Oil endast innehöll 30 ml och priset på en sådan flaska är 120 kr och inte 329 kr, vilket är priset på 125 ml-flaskan. Här hade det varit bättre att utlova att värdet, som landade på 832kr, var minst det tredubbla eller något liknande för att marknadsföringen skulle stämma.

Boxen kostade mig dock inte mer än 239 kr och det var det en bra och prisvärd GlossyBox!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar