5 juni 2013

GlossyBox - Magical Beauty

Idag kom min GlossyBox för maj 2013- Magical Beauty och ja, jag blev rätt nöjd. Jag tror nog att jag kommer prova allt! Allt förutom energidrycken som var för gammal.

Det blir spännande att testa Wens Sweet Almond Cleansing Contitioner, det vore toppen att hitta något som min hårbotten tycker om. Jag blev verkligen glad att jag fick Dr Bronners Magic Soap med lavendellukt, då det är en av mina favoritdofter. Något som jag känner mig lite kluven inför, det är Elizabeth Ardens Ceramide Capsules Youth Restoring Serum, för tänk om de är fantastiska? Då räcker inte sju kapslar långt..

Nagellacket från Color Club är ju mitt i prick, jag älskar nagellack och jag gillar blå-grön-turkosa lack bäst och de får gärna heta någonting med aqua eller ocean för att få mig på fall. Age of Aquarius är således ett bra lacknamn. Handkräm alltid bra att ha, det är någonting som jag använder ofta. Vem vet, det kan ju vara så att Trinds Hand Repair är en magiskt bra handkräm?

Fast jag är ju rätt sugen på Akademiklinikens Pure Antioxidant Creme som de flesta fick i sina boxar, men man kan ju inte få allt. Var du nöjd med din box?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar