6 juni 2013

Nya lack

Häromdagen kom min beställning från Trans Design med bland annat China Glaze Galactic Grey och Aqua Pixel från Orly. I GlossyBoxen fick jag Color Clubs Age of Aquarius. Så nu har jag ett hololack, ett strukturlack och ett cremelack att testa. Härligt!

De övriga beställda lacken var inte lite spännande, ett Seche Vite och ett baslack från Nail Tek nämligen  Nail Tek Foundation II. Beskrivningen löd : Fills unsightly ridges and nail damage while strengthening the natural nail. This unique base coat is a special blend of strengtheners, conditioners, micro-fibers, and natural fillers. Foundation smoothes uneven nail surfaces while helping to grow healthy, beautiful nails. Tyvärr innehåller den formaldehyd, som jag helst inte vill ha med. Men jaja, vi får väl se om det fungerar. Jakten på ett bra baslack fortsätter, så att jag till slut hittar något som hjälper mig motverka mina skivande naglar. Har du något bra tips?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar